Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014

Οι αντιποιητικοί μου φίλοι


Οι αντιποιητικοί μου φίλοι 
είναι σημεία αναφοράς στις εκολαπτόμενες στιγμές

Μπορούν να σε πείσουν ή και όχι για το ένα βήμα 

Οι αντιποιητικοί μου φίλοι παίζουν με την τρέλλα σου
και ρίχνουν βλέμματα ακαθόριστα σε στιγμές δίκοπες

Οι αντιποιητικοί μου φίλοι στήνουν καθρέφτες στα κρεβάτια τους μετωπικά
για να κοιτάνε το κορμί το Ένα όταν ερωτοτροπούν

Με ένα ντοκουμέντο στο κεφάλι
Καπνίζεις
-Τι είναι ο έρωτας;
-Μια ερώτηση είναι. Και αν την απαντήσεις, πάει. 

Τελείωσε.

Ο αντιποιητικός μου φίλος Ζ. κολλάει βιβλία στα κεφάλια του μανιασμένοι
και περιμένει να αλλάξει το μπαλάκι από τη μία πλευρά του κεφαλιού στην άλλη 
κι εγώ δεν ξέρω γιατί 
και μετά ξέρω γιατί 
κι όλο με γυροφέρνει

Ο αντιποιητικός μου φίλος Ζ. όταν βγαίνει βόλτα μαζί μου 
σκαλίζει με μία κίνηση το κτήνος μου και ύστερα με πείθει πως οι λέξεις δε μας ανήκουν

Τίποτα δε μας ανήκει, λέει.
Ούτε οι συνδυασμοί, λέει.
Είμαστε κομμάτια κολλημένα από τα ιστορικά πριν και νοηματικά ασύμβατα, λέει.
Δεν υπάρχει τίποτα, λέει.

Ύστερα μιλάμε βίαια ο ένας στον άλλο. 

Οι αντιποιητικοί μου φίλοι είναι ρευστά στατικοί
όλο κόβουν βόλτες κι όλο εξαφανίζονται 
και όταν είναι εκεί που είναι χώνονται με τα μπούνια 

Οι αντιποιητικοί μου φίλοι τζογάρουν 
σερβίρουν ουίσκια σε χαρτοπαιχτικές λέσχες
που απαγορεύεται να χαμογελάς όταν κάποιος χάνει
μα πάντα πρέπει να σερβίρεις από τα δεξιά

Ο αντιποιητικός μου φίλος Γ. έχει φρύδια μυτερά
με παλιομοδίτικη ευγένεια 
κάθεται με επιθετική άνεση σε καρέκλες καφενείου
και καπνίζει βιομηχανικά

Ο αντιποιητικός μου φίλος Γ. έχει κριτήρια νουάρ
και αναρωτιέται πως μοιάζω

Όταν έρχεται η βροχή ή το σύννεφο
παρατηρώ μαζί τους αντιποιητικές αντιφάσεις
και άγνωστες μήτρες

Σήμερα έιδα ένα φύλο να πέφτει με ορμή
Ήταν ένα πλατανόφυλο
Κι όσο έφτανε στο έδαφος έμοιαζε με αμυγδαλιά.

3 σχόλια:

  1. Ο αντιποιητικός φίλος είναι ο ρεαλιστής;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ο ρεαλιστής της πραγματικότητας του..
    τουλάχιστον από τότε που το ρομαντικός έγινε κυρίαρχη έννοια και κατηγορηματική..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. "άγγελε,
    πες στον γκαντέμη κάποια στιγμή
    ότι δε μπορεί να με κρίνει κάποιος ο οποίος δε ζει"

    ΑπάντησηΔιαγραφή